Tuesday, March 10, 2009

Rumah suam

Sabtu lepas rumah aku buat rumah suam aka housewarming...aku duduk dengan Malaysian juga Swee Won aka kakak...ajak tak ramai mana pun,ajk2 yang menolong kami semasa perpindahan berlaku jer..so menu utama untuk hari tu ialah nasi ayam dan sampingan lain seperti kuih gelang,agar2 (sumaya bawa), mandarin orange (lifeng) and strawberry (singmuk aka ajosshi)..mari kita lihat gambar pula...


nasi ayam aku








tetamu yang hadir...sumaya ambil gambar ni(me,wuqi,singmuk,swee won and lifeng)



sumaya n me


new glass for breakfast from sumaya

7 comments:

cik helena said...

agar2 tu nampak sedap la..nak buleh??hehe

Anggerik Hutan said...

bole2..hehehe ambil la

cerpelai said...

Kenapa laa kebanyakan blog yang gua recce cerita pasal makanan?.. Dah laa gua lapar ni.. Macam pelarian Rwanda pulak rasanya..

Pos kat gua sikit makanan tu buleh sis?.. Kehkehkeh

Sharif John said...

Wah.... geramnye tgk gamba makanan... klu aku ade sis, mmg berebut makan la.... hahaha...
Semoga Allah sentiasa merahmati kamu k... nnt kita main masak2 k klu ko sampai kt Malaysia..

Anggerik Hutan said...

cerpelai,
hahaha terigt cerita perlarian rwanda..kalo pos tak sampai msia dh basi bro...hehehe

john,
hahaha..mesti best mkn ngan ko ni kan...dh la suka mkn..yeaaaa main msk2 aku suka jer..kena msk sampai lebam...kihkih..

mommy said...

memang uhmmm!! nasi ayam akak haritu..kenyang sgt2 smpai susah nak bernafas..hehe
p/s : jaga gelas tu elok2..kalau pecah, jagalaa!jentik nanti.:P

Anggerik Hutan said...

huhuhu akk tak penah nak pecahkan brg yg org bg..tapi factor luaran mmg tak dpt dielakkan..huhuhu
hehehe..pasni kalo nak rase lagi akk bole mskkan tuk awk..