Thursday, December 11, 2008

Malas...malas...maleha..hehehe

Bila tiba hari jumaat jer aku jadi malas nak buat apa-apa..rasa macam dah weekend..malas sampai macam nak duduk depan pc n baca news,baca blog ker berchating ker tapi bukan buat kerja..hehehe..lately ni aku malas gila nak balik untuk lunch..sebab setiap kali balik lunch makanya aku kena berjalan lebih kurang 15minit turun dari tingkat 4..pastu daki sikit jalan yang berbukit turun bukit..then daki lagi jalan yang sedikit cerun..tula laluan aku tiap-tiap hari..mujurla tadi kawan filipin mesej aku kat yahoo tanya nak balik lunch tak..jadinya aku pun balik la sebab berteman..datang semula lab pun dengan dia..dulu waktu aku duk kat hostel hampir setiap kali lunch and dinner kitaorang akan pergi sekali..jadi tak la rasa sangat..lagi sebulan je dia kat sini..lepas ni nak balik filipin dah..gonna miss him..huhuhu...antara kawan yang baik dengan aku..

2 hari lepas aku,sumaya dan nausheen pergi melawat one of our indian friend thania yang baru selamat melahirkan anak pada 27 november yang lepas..Thania yang aku kenal setahun lebih masa sama-sama baru menjejakkan kaki ke Kyungpook National University yang juga merupakan classmate bahasa korea..dia baru sahaja berkahwin sewaktu baru sampai ke korea..ala2 honeymoon gitu bezanya dia datang ke sini untuk meneruskan pengajian dalam bidang masters..ibu muda yang berusia 22 tahun.....







me and ayan..pinjam anak orang bergambar..

14 comments:

Jiey^Mien said...

Alahai Zai, Kak Jiey pn kena gi Korea nih.. Blaja kat tempat berbukit2.. Biar byk jln & jd kurus.. Hahahaha..

Unknown said...

have a nice weekend!

chill out!

Anggerik Hutan said...

kak jiey,
hohohoho sila la dtg..

verse,
thanks kak..hope u'r in the save condition.i read in yr blog..quit scarring :D..alhamdullilah ur ok..

Oasis said...

Nsb baik kat korea. Klu kat Malaysia turun naik bukit cam tu...habislah deodorant kat Watson tu aku borong

orangorang said...

zai klu dkt m'sia jgn harap la dia nk jln kaki. lgpun, apa gn kn ada motor besar klu xnk bawa. jgn kata zai, orang2 yg kononnya kurus ni pun, sgtlah malas nk jln kaki. pernah dulu orang2 parking depan kemuning smpi moto kne rantai dgn en.aziz

Anggerik Hutan said...

oasis,
hahaha kaya la tokei deodorant kan...tapi dh berlaku la wadi..time summer hari tu..jalan skit dh berpeluh..pergh sini pns die lain mcm tau sbb udara die kering...

orang,
hahahah betul tu..apa gn ade motor favourite kalo tak dipakai..punye mls dari kemuning nak ke bsn pun naik motor..hahahaha

Anonymous said...

dah lame aku tak view blog ko...hehe...bz ckit skang.nk update blog aku sndri pun tak sempat.;)

aku skang dah makin gemuk.kena la aku exercise macam ko untuk maintain balik...hehehe...=P

fa10 said...

nnt ada anak sendiri mesti syok bergambar...bila tu?

Oasis said...

motor aku da lama x service..

snm | snm said...

ecehhh..tu br anak org..klu ank sndr cmne la gaya ek? mesti hbs ank kau jd model, ari2 dok amik gmba jek :p

snm | snm said...

kau pehal malas2 ni??mcm hape jek malas2..jgn malas2..cpt pegi buatkejee!!!

*gaya mak tiri x aku?*

Anggerik Hutan said...

manny,
manny bukan ko srg je aku tgk la stud2 ni bl dh mula keje abis sume naik berat badan..mungkin zmn keje dh tak seaktif zmn blaja kan..sbb tu naik..hehehe

kak faten,
hohoho tak tau la plak kak faten kalo ade rezeki dan calon bole la kawin dalam mase 4 thn lagi hehehe..perancangan mulut zai je ni..

oasis,
mentang2 ade kereta..motor dipingirkan yerk..

snm,
hehehe itu sudah pasti lin..bukan anak je..silap aribln dgn aku2 bergambar sma hehe..ntah mls aku ni tak terkata..hehehe..sindrom final year or lebih tepat menuju puncak..hahahaha

orangorang said...

aku dah keje boleh je maintain berat badan....so, apa masalah???

Anggerik Hutan said...

orang2,
kan ko sendr ckp mslh ko tu terpencil..mane leh samakan dgn yang lain..ko dari dulu mmg ssh nak naik berat bdn..kes ni ko tak termsk..dia yang berkaitan jer