Saturday, December 27, 2008

7 weird thing about myself

To tag along: you have to list 7 weird things about yourself,post it in your blog,tag at least 7 people (list their names),and comment on their blog to let them know that you just tagged them.

1)Suka baca suratkhabar atau magazines dari belakang...pastu baru tengok depan..tapi tak menentu gak kekadang dah macam kengkaroo melompat sesuka hati..hehehe...

2)kalau tidur tak pernah tak bermimpi..(mungkin banyak fikir kot)...even tidur sekejap pun aku leh sempat mimpi lagi...

3)Lepas gosok suka makan buah orange..sebab rasa dia yang pelik..mana2 yang tak pernah cuba tu buat la..kebanyakannya memang tak suka..tapi aku suka sangat rasa tu...lalalalala

4)kalau susun baju dalam almari aku suka susun dan letak ikut keperluan yang sama..kalau baju semua baju kurung..kalau t-shirt semua t-shirt dan satu lagi aku suka letak ikut warna yang sama..hohohoho..nampak cam cantik jer...

5)Suka menyimpan benda bukan-bukan kadang2 tak penting pun lepas tu nak buang punya la sayang...kalau nak buang juga selalunya aku suruh adik aku buang dan cakap kat dia jangan bagi aku nampak sebab kalau aku nampak sure aku tak bagi buang punya..hehehehe

6)kalau makan burger aku suka makan satu demi satu maksudnya.makan roti dulu pas makan sayur2 dia akhirnya baru makan ayam..pernah cuba nak makan sekali gus tapi cam tak feel pula..sudahnya separuh jalan makan satu-satu...baru rasa nikmat..

7)masa kecil dulu kalau tengok cerita-cerita kat tv cam satu cerita kisah beruang(bukan yang betul)tapi beruang ni leh cakap dan mempunyai komuniti sendiri..siap beruang ni leh menunggang kuda..so aku lepas tu pun bertukar jadi beruang tapi aku tak tunggang kuda sebab takde kat rumah yang ada waktu tu cuma bantal kura-kura..hahaha suka gila waktu tu..aku rasa semua budak-budak kecil suka berkhayal camtu..patut la ada yang sampai terjun bangunan kes nak jadi cam superman...isk3x...nasib aku tak fikir nak jadi cam superman takpun spiderman ker...

susah gak nak jawab tag ni puas aku fikir apa perkara pelik tentang aku...weng2 juga la menjawabnya erm pasni korang la pula weng..melainkan korang memang pelik..so tak jadi masalah la nak jawab..hehehe

1)Kengkaru (favourite bro untuk ditag)
2)ketua fasi 06 (yeaaa dapat tag kamu sila beritahu kami kepelikan anda)
3)kak faten
4)orang2
5)wadi
6)snm
7)manny

selamat berpening jika anda adalah manusia normal atau gembira dan tersangat happy(sambil melompat2) sebab dalam menjawab soalan ni dengan mudah..
peace:-p

14 comments:

Anonymous said...

adusss!!confirm pening nk jawab ni..xpe2...aku try...=P

Anggerik Hutan said...

erm pening bgs2 tanda2 awal ko manusia normal..hehehe

Oasis said...

hayyoo...knp la aku kn gak. Citer beruang tu cam pnah dgr je. Dulu ada citer iwork (tak tau nk spell cam ner sbb dah x ingat). Citer tu pnuh ngan advanture. Siap ada ahli sihir jahat lg.

mommy said...

weird jugak rupenye akak..hehe
x besla rase orange kalau makan pas gosok gigi..:P

snm | snm said...

isk..apa aku perlu jwb?? hempp :p

Nadia said...

sama la.Nadia pun tak suka buang benda. Kadang2 tak berguna pun tapi sayang la....huhu

Anggerik Hutan said...

oasis,
aku rasakan wadi ko pernah tengok citer tu..zaman kita kecik2..:-p

princess,
hahaha tak pelik la princess..sbb penat akk fikir bila nak menaip..maknenya akk tak weird la..:d

snm,
hohoho takpe2 itu petanda awal ko manusia normal lin=))

nadia,
hahaha tula kekdg sampai takde tempat akhirnya kena buang juga..tu pun masih syg..

snm | snm said...

weh aku ada soalan
knp amin disebut ketua fasi 05? ni masa aku jd fasi dapur tu kan? bkn ke masa tu KEMPER 2006?? :p

orangorang said...

suke tgk citer iwork yg oasis bgtau tu. citer beruang tu pun org2 layan.
nampaknya, nama org2 tersenarai la.
nnt org2 jawab eh.take time nk pikir ni.

Anggerik Hutan said...

snm,
pening sebb main ngan byk no sampai thn pun dh tertukar2..erm aku sudah edit..hohoho..tenkiu..kalo tak sampai sudah aku igt 05..

orang2,
mungkin citer tu kot..iwork tak igt nama die tapi mmg best pun..takpe2 janji berjwb

orangorang said...

lalala...gembiranya...tagged dr kamu telah berjaya saya selesaikan. hip..hip..horay...

DrKong said...

anggerik bunga cempaka... nanti ko ah.. ko mentag aku pagi pagi buta ya..hehe.. nanti ku jawab.

Anggerik Hutan said...

sy kan suka mentag kong...tau kong mesti jwbnya...syg kong...hahahaha..jwb2 jgn tak jwb..sa tunggu jwpan kong..

DrKong said...

muahaha..nasib baik lah tag ko tu menjadi kesukaan ramai..kalau tidak sa past balik tu tag-tag tu , ko boleh bikin timber tag, kasi letak kat pokok.. haha