Friday, August 01, 2008

Percutian musim panas ku di Malaysia

12 Jun 2008

Seawal jam 12.40 pagi aku telah menaiki bus dari Daegu terus ke Incheon Airport dan aku sampai di sana sekitar jam 5.00 pagi..keadaan di situ pun agak sunyi dan sepi kerana masih awal pagi..erm penerbangan aku akan berlepas pada jam 8.50 pagi dan akan transit sekali di Hong kong..dan aku dijangka tiba sampai di Malaysia pada jam 4.30 petang..tapi penerbangan ku telah delay di awan biru lebih kurang sejam akibat cuaca yang tak mengizinkan di Hong kong ekori dari gempa bumi yang berlaku di China..Walaupun aku tidak sampai di Malaysia pada waktu yang sepatutnya tapi aku bersyukur kerana selamat sampai di KLIA pada jam 5.20 petang..selepas itu aku telah mengambil Klia Express menuju ke Kl central dimana aku telah berjanji untuk bertemu dengan angah dan kami akan sama-sama menaiki komuter menuju ker Rawang kerana di sana aku akan pulang bersama adik aku ke Ipoh..berikut adalah cacatan sepanjang aku berada di Malaysia

Bagasi ku yang sarat dengan cenderahati untuk orang Malaysia

Tiket penerbangan

Minggu pertama:
aku hanya berada di rumah dan melawat saudara yang berada di sekitar Ipoh, oohh aku juga sempat menghadiri perkahwinan anak buah ku.

Minggu kedua:
aku telah pulang ke kampung ku..rumah opah di raub pahang untuk mengadakan kenduri arwah atuk (10tahun)

Opah saya

angah, jai n koko

Minggu ketiga:
bersantai di Teluk Batik bersama keluarga, aku turun ke kuala lumpur untuk bertemu dengan rakan-rakan yang berada disekitar UPM dan juga bertemu dengan ex-supervisor aku (Dr Parida)

Makan-makan dirumah angah dan sambutan birthday aku

Minggu keempat:
Hanya berada di rumah dan sempat menonton SEPI bersama sang goku...hehehe..Keluar jalan-jalan cari makan..

dengan abah n mama

Motor kesayangku AEV 1623

Dengan anak buah

5 Julai 2008
aku telah berangkat pulang ke bumi winter sonata pada jam 9.20 pagi..bubye Malaysia..Kita jumpa tahun depan..