Tuesday, January 06, 2009

Tagged by Kengkaru kong

Was tagged by Kengkaru
Jenis Tag - Tulis Tangan ( handwriting)
Tulis -
1.Nama / nama Samaran kat alam maya ( net)
2.Tulis guna tangan kanan atau kidal (tangan kiri)
3.huruf yang suka ditulis
4.huruf yang tak suka ditulis
5.Tulis " The quick brown fox jumps over the lazy dog"
6. Tag lagi 6 orang

Tadaaaaa.................


Sape kena tag tu sila la jawab..hahahaha hobi aku betul lepas kena tag memang nak tag orang lain...lalalalala...

to kong:kong gambar tu sa lukis khas tuk kamu nasib kepala kingkong tu tak diletakkan pada badan kangaroo...hehehehe..kalau tak mesti jadi ngeri je kan...(^-^)

17 comments:

jiwa kaco said...

salam zairah

BuDakHutaN said...

ahaks, kak... apsal ada kanggaroo plak neh... ni mesti kes suka lumpat lumpat neh... senaman ntuk kesihatan
hik hik hik

Anggerik Hutan said...

jiwa kaco,
thanks for drop by

budakhutan,
tak la bh tu tuk kong..kan nama die kengkaru kong,jadi sy combine la ade kengkaru n kingkong..hahaha
kan korang ni spesies yang sama..:D

Malaysia said...

aku dah agak nama aku mesti naik punya!

snm said...

aku blm buat lg. kak nora tagged aku. pergh!

Akula Nora said...

huhuhu....mana gambar kingkong? takpun combine je 2 species ni..huhuhu

Aisey..SNM kena tag dari dua penjuru tu.

Anggerik Hutan said...

malaysia,
apa lagi buat la..hahaha

snm,
tu la aku tgk kak nora dh tag ko aku tak letak la nama ko hehehe..

akula nora,
mane ade akk..akk je tag dia..kita tk tag sbb akk dh tag..bazir2 hahaha

Kengkaru Kong said...

ha! ha! ha!
I can't stop laughing!
ha! ha! ha!
I can't stop watching!
ha! ha! ha!
I can't stop reading!
ha! ha! ha!
I can't stop figuring!
ha! ha! ha!
I can't stop Tagging you...

thanks Anggerik harum semerbak.
Kong suka Kangkaru tu...

Oasis said...

Ko dilahirkan untuk jadi pelukis

Anggerik Hutan said...

kong,
tapi kong gambar king kong tak pandai sgt lukis so tak cantik..hehehe
sama la sa pun takkan stop from tagging u kong..just wait..hahaha

oasis,
hahaha..bab2 melukis ni kurang skit..mayb sbb tak dipraktikkan so tgn agak keras..erm wat tau wadi

nadia-ady said...

lorr..cantiknya tulisan..siap ada gambar dan bunga lagik.nadia nyer tulisan tak cantik la, takpe, nak p berlatih tulis ni kasi cantik.kekekekeke

orangorang said...

alamak...saya di tagged...
sabar ye...nanti saya balas...
dahla nk handwritting...saje je tau ...dah la tulisan dah makin buruk...

wadi ckp ko pandai melukis??? hah...biar betul???
klu pandai meniru lukisan aku, boleh lah aku accept. hahahah

Anggerik Hutan said...

nadia,
hehehe takpe2 janji buat..

orang2,
pandai meniru ke apa ker?yang pasti aku yang lukis hehehe..ehh bila mase aku tiru lukisan ko beb..takkan yang ento tu..kalo tu biasa la sbb aku tak suke..kan dh siap ade lagi sng..wat apa nak ssh2 kan diri..
tapi betulla aku cuba tak asah je bakat melukis aku..kan aku ni berseni orgnya hehehe(nak berlagak skit ni)

Kengkaru Kong said...

Aku suka kamoo Anggerik!!! haha!

Anggerik Hutan said...

kong,
hahaha aku juga suka kamuu oleh itu senantiasa la bersedia dengan tag dari saya...hohohohoh..kamu akan sentiasa menjadi mangsa tag saya..kihkih..:-p

orangorang said...

ko mmg berseni tp bukan dlm lukisan.hehehe..jgn marah r.
wei, aku ingta kite slalu lukis2 ntah apa2 ntah ms mengantuk dlm kelas. pastu tahan nk gelak sm2. tersenyum2 bila lukisan sgt teruk & lawak.hehehe

Anggerik Hutan said...

orang2,
hahaha tak kisah la ko nak kt aku tak berseni dlm lukisan..tapi wadi puji..hahahaha

tu lukisan dikala mengantuk mmg la tak cantik..ko tau smppi muka prof ashari pun aku penah lukis tau..

kalo nak ikut byk lagi la..abis nota jadi tmpt aku melukis..