Thursday, September 11, 2008

Link to online tadarus

Semalam aku hampir-hampir la demam..malam sebelum tu aku dah terasa semacam tapi biarkan jer..pagi waktu sahur pun aku masih ok lagi..tapi bila nak bangun pergi lab,waktu tu kepala dah terasa berat dah..aku pun pergi lab lambat sikit memandangkan prof aku pun takde kat lab..seharian semalam memang aku ting-tong la juga..pastu sumaya ajak buka puasa sama-sama..sebelum balik tu dia ada bagi aku minum air kosong yang dicampur dengan oksigen..entah ni 1st time aku dengar pasal oksigen tu..aku pun cuba la mana tahu baikkan..tapi balik ke rumah aku..aku ambil 2 tablets panadol soluble takut-takut hari ni bertambah melarat..Alhadullilah pagi ni aku bangun dah tak sakit kepala dan demam pun tak jadi cuma aku banyak kali la juga bersin..




Kepada kawan-kawan bloggerku..aku baru saje upload link al-quran,jadi kalau rasa nak bertadarus secara online tu boleh la save link tu..memang menarik la link ni..bila aku buka jer aku terasa macam memegang Al-quran yang sebenar,dengan warna yang menarik dan terdapat beberapa jenis Al-quran siap dengan tajwid,maksud dan banyak lagi la..so tunggu apa lagi klik jer kat pautan Al-quran tu...aku dapat ni pun bila aku gi jelajah kak nora punya blog then terbaca kuncop punya blog tu yang terjumpa link Al-quran tu..so kredit to kuncop hehe..jadi aku pun letak la kat blog aku ni..moga-moga dapat dimanfaatkan oleh teman-teman blogger ku..pasal boleh percaya ker tak link ni aku tak berapa pasti la pula..memang la sebelum ni ada berita yang mengatakan ada webpage yang diragui kesahihan Al-quran tersebut..so kalau ada kawan-kawan bloggerku yang rasa webpage ni juga tak betul sila la bagitahu aku yerk..sebab aku memang dah lupa webpage yang mana satu yang tak boleh pakai tu..aku harap yang ini ok la...





ps:dah ada tadarus online ni rajin-rajin la anggerik buka dan baca yerk..dari menghabiskan masa tengok cerita-cerita yang kurang berfaedah baik la menambah pahala yang berlipat kali ganda dalam bulan Ramadhan ni..

5 comments:

mommy said...

wah de website al-quran la..

btw, take care!

snm | snm said...

zai..aku dah nak khatam dah :)

Anggerik Hutan said...

princess,
thanks tapikan demam die mlm jer la..siang tu mcm ok..mlm jer kn telan ubat..huhuhu

lin,
waaa alhamdullilah..mmg calon menantu mithali betul..hehehe

snm | snm said...

zai..dh sehat?

Anggerik Hutan said...

dah sihat lin alhamdullilah..