Sunday, September 28, 2008

Andong Maskdance Festival

Semalam aku berpeluang untuk menyertai satu lawatan ni khas unutk student foreingner..kitaorang telah dibawa ke perkampungan disekitar Andong dimana generasi Pungsan Ryul telah dilahirkan disini khususnya tok moyang dieorang la,lepas itu kami dibawa ke tempat dimana berlangsungnya festival maskdance tu tapi maskdance tu aku tam sempat tengok sebab wrong timing..tapi banyak benda menarik yang ada disana..aku malas nak tulis banyak-banyak korang layan la gambar-gambar yang aku letak ni..tapi memang aku enjoy habis la..

Gambar disekitar perkampungan HaHoe









Gambar sekitar di Andong Maskdance Festival






5 comments:

DrKong said...

wah..best pergi melawat.... i wanna go lah juga

Anggerik Hutan said...

ye2 memang best..my university ni kalo ade pape festival mesti akan bw stud. tapi sape cpt dpt la join..hehe..meh la dtg sini..:D

Akula Nora said...

bestnye...andong? macam dalam drama My Little Bridelah!!! mesti mcm tradisional gilerkan cara kehidupan diorg.

orangorang said...

mask yang warna merah tu ko yang buat eh??

Anggerik Hutan said...

akula nora,
a'ah memang perkampungan dia la..tapi tak la pula nampak orang2 yang hidup kat situ..menyorok kot..hehe.

orangorang,
a'ah mesti la aku yang wat..excited gile tau aku wat..hehe