Thursday, September 11, 2008

"I Love Your Blog"Gift



Terima kasih pada kak noris sebab sudi nak memanjangkan hadiah ni pada teman-teman dia termasuk aku..aku baru nak ambil sebelum ni dah terbaca dah hehehe..anyway thank you so much to kak noris..dan sememangnya zai tak pernah terlepas nak baca blog akak setiap kali zai log-in to my blog..

Jadi dikesempatan ini aku pun nak memberikan hadiah yang tak seberapa kepada semua kawan bloger aku untuk mengambil hadiah ni..sesungguhnya aku sentiasa happy bila aku membaca blog anda-anda semua..."Aktifkan diri anda untuk memblog"...hehehe

ps:anggerik suka sangat sebab 1st time dapat hadiah dalam blog..so lepas ni siapa-siapa yang bermurah hati leh la bagi anggerik hadiah lagi yerk..sayang korang semua..mmuaahhhsss...:">

7 comments:

snm | snm said...
This comment has been removed by the author.
snm | snm said...

zai..ni ko kasik hadiah ni kat aku jugak ke?:p

Anggerik Hutan said...

a'ah ambik la sempena bln pose n raya hehe..:D

Akula Nora said...

akak pun dapat jugak ke? nak amik dah nih....hehehe

DrKong said...

Zai, aku dah anugerahkan ko Anugerah.. sila lah lawat blog aku yea.
http://kengkaru.blogspot.com/2008/09/kengkaru-dehorizon-dapat-award.html

orangorang said...

xpela aku xdapat award pun...
yang penting aku dapat kasih sayang ko.
zai: kasih sayang??? apa ko merepek ni ngah
angah: ntah...jom makan keperek
hahahhahahahha....

Anggerik Hutan said...

ehh angah award i love your blog tu tuk ko gak la..ambik la