Thursday, November 13, 2008

Tagged by Kengkaru Kiwi

Tagged kali ni datangnya dari siapa lagi kalau bukan Kengkaru Kiwi yang suka mau tagged saya..saya buat tagged kamu kong...hehehe

The rules:
1)Take a recent picture of yourself or take a picture of yourself right NOW!.
2) DON'T change your clothes, DON'T fix your hair... Just take a picture.
3) Post that picture with NO editing.
4) Post these instruction with your picture.
5) Tag 10 people to do this














gambar ini diambil sebaik sahaja sampai dilab..kihkihkih....

Sebenarnya dah tau kena tagged semalam..tapi nak tangkap gambar guna apa??takkan guna beaker kot..hahaha..jadinya pagi ni saja la aku berkesempatan untuk berpose seperti artis..nasib takde orang lagi kat lab...mengarut juga la tagged kali ni..hahaha..ada disuruh tangkap gambar..tapi akan ku jawb juga tagged ini..hehehe...

jadi disini saya juga mau tagged orang lain..kita lihat siapa yang kena:
1)orangorang (aku cabar ko buat tagged ni..pemalas benor nak jawab tagged dariku)
2)princess korea (hahaha akak tau awak mesti buat cepat atau lambat)
3)wadi(yeeaahaaa bagi aku pose2 ko yang menarik tu)
4)snm (cepat2 ambil gambar ko yang comel-comel kihkih :d)
5)nadia (boleh la bergambar tengah2 bosan wat eksperimen tu)
6)BI(nak ker BI buat ni tak pernah2 tengok muka dia ni..nak tau juga :d bolehkan BI)
7)swee won(wink..wink..buat yer kakak)
8)mollie (tak nak gambar kucing yer mollie hehehe)
9)kak nora (tak nak gambar burung-burung akak yer hehehe)
10)kak faten (hahaha kak faten pun kena kihkih..selalu gambar anak jer bila mak dia nak posing hehehe jangan tak buat kak faten)

Tahniah kepada anda semua kerana menjadi model pilihan syarikat adhesive saya...hahahaha..all the best..berikan posing yang terbaik dan menarik yer..

13 comments:

BukiTiLMu ( BI ) said...

hehe...


owh..

tag bi ek...


:P

da post dah..

tgk la..

hehe...

:)

nadia-ady said...

hehehe...
tag ni kene jawab esok la..baru je menyelesaikan tag org lain td,lagipun tak pakai tudung ni..sedang basuh..muehehehe

snm said...

weh..aku takde henpon kamera..so kira aku paste gmba lain la eh :P

Anggerik Hutan said...

BI,
hehehe dh tgk dh BI..tenkiu

nadia,
ok

snm,
bole je kak lin..gambar terbaru kan..hehehe

orangorang said...

malas r...tgklah klu aku rajin...hehehehe.....xberapa gemar nak ambik gambar sendiri

snm said...

zai..aku dh buat..orangorang..ko buat cm aku la weh..amik gmbo sisi jek :P

Anggerik Hutan said...

orangorang,
aku tak peduli kali ni ko kn wat juga..

snm,
cyang ko kak lin :D

Kengkaru Kong said...

haha..cantek gambo ko Anggerik, terutama yang ketiga... cute sokmo..

Anggerik Hutan said...

kengkaru,
:D...:-P hehehe sa tau sa mmg cute la kong..hahahaha

wadi said...

Mentang2 la ko mkn chanteq. nanti aku try bwat gak

Anggerik Hutan said...

ala wadi aku buat pun sbb org dh tagged aku la..buatnye..hehe

mOlliE said...

akak..hehehe..kite malu lor..but kite da update khas tuk akak..;p

Anggerik Hutan said...

mollie,
hehehehe thanks