Thursday, November 27, 2008

Tagged by Ian's mommy

Tag tentang 7 perkara..

7 ciri wanita/lelaki idaman anda
1) Tinggi
2) Tak panas Baran
3) Bukan haji bakhil
4) Pandai main muzik (paling mudah buat aku terpikat ni)
5) Cerah
6) Berpelajaran
7) Sedap mata memandang

7 lelaki yang pernah anda minati sepanjang hidup
1) Abang rambut panjang dekat dengan rumah aku sebab dia tinggi dan cerah
2) Anuar zain waaaa aku memang minat gila dengan mamat ni
3) Turih bukan nama sebenar, sewaktu aku belajar di universiti
4) Paceh juga bukan nama sebenar juga sewaktu aku belajar di universiti
5) Sang kelembai merupakan senior aku
6) Abang motor scrambler (sebab dia bawa motor tu hehehe)
7) Abang Char kuewtiyau..kiuuut sangat..

7 perasaan sekiranya keluar dengan seseorang yang anda minati
1) Gembira
2) Berdebar-debar
3) Cuba kawal diri hehe bukan hipokrit tapi belajar cuba untuk jadi ayu tak terlalu ganas
4) Rasa macam nak berhentikan masa je..poyo seh
5) Kalau ada jalan panjang balik memang ikut jalan tu supaya aku dapat habiskan masa yang lebih lama dengan si dia..cewah
6) Rasa macam tak nak bagi dia balik rumah jer..kihkihkih..
7) Rasa dunia ini bagai ana yang punya..ana la yang punya bukan aku...hohohoho

7 tempat istimewa yang ingin dilawati bersama pasangan anda
1) Hawai (tempat yang agak romantik pada aku)
2) Semua pantai yang ada..hehehe (nyaman takde gangguan)
3) Tengok teater musical
4) Mekah (insyaAllah kalau diberi rezeki lebih)
5) Taman tema sebab aku suka play2..kihkihkih
6) Hutan amazon
7) Pusing2 satu Brazil..yyeeeeaaahah

7 barangan/sesuatu istimewa yang mungkin akan anda hadiahkan pada pasangan anda
1) Kasih sayang
2) Telinga untuk berkongsi masalah
3) Tangan untuk meringan beban
4) Mata untuk memandu arah yang betul
5) Kebahagiaan
6) Cinta
7) Piano supaya dia sentiasa boleh mainkan lagu tuk aku

7 tajuk lagu yang akan anda nyanyikan untuk pasangan anda
1) Cintaku tertinggal di Malaysia (Dewa 19)
2) Sesucinya cintamu (Anuar Zain)
3) Happy birthday song every year
4) Apa sahaja untukmu (KRU)
5) Getaran jiwa (P.Ramlee)
6) World of our own (Weslife)
7) My boo

Tag 7 rakan yang anda mahu mereka buat PERIHAL 7 ini
1) Oasis
2) Kengkaru kiwi
3) Snm
4) Kak munira (dah habis viva kan so leh la buat yerk tuk zai..zai..zai..hehehe)
5) Kak nora
6) Princess korea
7) Nurul comel (1st time mau tagged kamu)

ps: susah juga nak jawab soalan2 ni..hehehe...



17 comments:

snm said...

iskkkkkkk....ngeri nye dpt tagged dr ko!!

Anggerik Hutan said...

hahaha asal nak ngeri cik snm oi...alamak aku ni dh jadi mcm tukang tagged org je plak..yang slalu jadi mangsanya ko kihkihkih...

Pena Keris said...

Ciri2 lelaki idaman tu suma-suma ada kat saya tu..!! Tang berpelajaran tu kurang sikit laa..
Hahahahahaaa..

(Tau dek bini gua ni kompom kena makan nasik kedai 3 bulan..)

Akula Nora said...

tempat yg ingin dilawati b'sama yg tersayang: hutan amazon??? huhuhuhu.... terbayang cerita anaconda ngan piranha. tp ok gakkan? time tu kita leh tau karektor sbnr seseorg tu.

Pewaris Reformasi said...

haha, ada2 je korang ni

fa10 said...

penatkan kerja tag ni...tp..akak ada tag utk zai...hehehe...ambik yer..

Anggerik Hutan said...

cerpelai,
hahaha ciri2 tu mungkin ada tapi mmg dh tak layak dah..lupa sy nak letak satu lagi ciri tambahan..bujang..hahahaha

akula nora,
hahaha a'ah kan akk..baru g tau..silap aribulan kita yang kn selamatkan die balk..hehehe

pewaris reformasi,
org dah suh sy buat sy buat la abg amin..nape nak buat juga ker hohohoho

kak faten,
ooo ade tagged menanti zai lagi yerk akk..aku kunjung kerumah mu..kihkih

mOlliE said...

abg char kuewtoew mane ni?? hehehe..kalo kat kolej 14 abg charkuetoew cute gak..tapi indo mari..hehehe~

Anggerik Hutan said...

mollie,
hahaha mesti la bkn yang kat k-14 tu..hehehe..rahsia..

orangorang said...

wei, ko lupe nk tulih psl brother yg naik scrambler tu.hehehehe

nasib baik aku xkne tagged. fuh...selamat...

Kengkaru Kong said...

astaganaga.... nanti ko Anggerik..sa terlamapu inda suka kalau tidak kena Tagged! HAhaha... bah nanti ku jawab

Anggerik Hutan said...

orangorang,
ehh ade la ko je yang tak perasan..

kengkaru,
hahaha slalu nya kong jer yang tagged sa kali ni sa plak mau tagged kong..kihkih

PrinCeSS said...

camne ek dah la x de telinga, tangan pun xde...mata pun dah bagi kat pasangan..abislaaa...

hehe...

snm said...

hehehe..nnt aku buat insyaAllah yeh
next tagged, ko pass kt amin..suh dia buat..dera ketua fasi kte skali skala apa salahnya kan?

Anggerik Hutan said...

tu la nnti2 bila ada tagged aku akan pass kat dia plak..hahaha nway waktu aku junior dulu die mmg fasi aku..bukan fasi kump tapi dia slalu gak r dengan kump aku..hehehe

Anggerik Hutan said...

princess,
hahaha saje la tu wat2 tak paham..apa lagi dah kn tu buat la yerk..jgn wat derk jer..

Oasis said...

Sorry la si Anggerik, aku tak perasan yg aku pun ditagged. Tunggu dulu ek