Thursday, June 25, 2009

Last day di jeju

Erm hari ni hari last aku kat Jeju..awal2 pagi dah keluar sebab flight kul 2.40 petang kalo tak silap..dan pagi tu masih ada tempat yang dak2 ni nak pergi...tempat pertama yang kiteorang tuju "sulloc cha" kebun teh....kemudian ke "chocolate factory"erm dua tempat jer sempat pergi sebab hari tu ada masalah transport sikit...banyak masa habis menunggu bus je...gambar sampai sekarang aku masih takde lagi..hahaha..so aku upload je dulu entry ni..sebabnya entry gi jeju ni dah sebulan terperap kat draft..yela balik2 je terus ngadap thesis aku..sekarang ni pula aku sibuk lagi ngadap manuscript patutnya dah nak dekat balik ni free la...tapi aku masih sibuk..adei hidup2...tak mo aku sambung phd kat sini...cukup2 la 2 tahun master kat sini..rasa macam 4 tahun wei...yesss akhirnya aku berjaya menyiapkan semua entry aku ke jeju..walaupun simple gila...aku takut aku lupa je kemana aku telah pergi masa di Jeju...So lepas ni ada masa kena setlekan tag dari orang2 ni....dia asyik menanya je bila nak buat tag die....hehehe sorry orang2..cik anggerik berada dalam keadaan kurang waras aka tension aka depress segala macam la...doakan cik anggerik tak sewel je ok...chooowwww

No comments: