Thursday, July 09, 2009

Tag macam kertas ujian

Aiseh tag kali ni macam jawab kertas periksa pula ada 2 kertas..macam biasa manusia yang paling suka tag aku tak lain tak bukan Kong..hehehe...

Kertas 1:

Bekas kekasih saya adalah : seorang kekasih gelap hehehe.
Saya sedang mendengar : lagu "hapus aku"... dan masa yang sama lab member tengah bercakap.
Mungkin saya patut: balik Malaysia hari n juga... :D
Saya suka : meronggeng
Sahabat-sahabat baik saya : sedang berkerja
Saya tak paham : kenapa dia suka sangat menganggu hidup aku!
Saya kehilangan : kasih sayang buat masa ni.
Ramai yang berkata : saya semakin kurus dan cantik hahaha.
Makna nama saya : cantik dan putih seperti awan.
Cinta itu adalah : indah dan menyakitkan!
Di suatu tempat, seseorang sedang : buat bodoh..hahaha
Saya akan cuba : menjadi orang yang terkaya didunia
Ayat SELAMANYA membawa maksud : selama-lamanya tiada noktah.
Telefon bimbit saya : murah jer RM 35
Bila saya terjaga dari tidur : saya akan buat sit-up
Saya paling meluat apabila : saya kena buat kerja yang sama berulang kali
Pesta/Parti adalah : tempat beramah mesra yeke?
Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah : kucing
Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah : zaman kanak-kanak
Hari ini : aku seperti biasa...ermm bosan...
Malam ini saya akan : melepak di rumah seperti biasa ... hehe!
Esok pula saya akan : akan pergi lab macam biasa..
Saya betul-betul inginkan : saya pulang ke malaysia sekarang juga
Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini : aduss kesan belang kat muka tak hilang lagi...sunburn dari jeju!
Pusat membeli-belah atau arked permainan : dua2 aku suka..
Makanan Barat atau Jepun : dua2 aku layan
Bilik yang terang atau gelap: gelap
Makanan segera adalah : adalah maggi..
Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang? its ok we still have 3 weeks before i go home..

Kertas 2:
Apakah perasaan anda sekarang? takde perasaan
Saya nak makan? nasi ayam...(favourite aku)
Saya tak suka? kebosanan
Impian saya? mendapat kerja sebaik sahaja pulang ke malaysia
Haiwan yang saya tak suka? eeee..cik tiiii..
Saya harapkan? yang terbaik dalam hidup
Jika boleh putarkan masa? mesti best..mesti aku jadi macam nobita..
Saya pada 10 tahun akan datang? erm 35 tahun..dah kawin la kot masa tu...
Handphone saya adalah sebuah? alat tuk berkomunikasi?
Saya pernah bercinta sebanyak? beribu2 lemon..hahaha:P
Kawan-kawan saya? semua yang bernama kawan..
Apa yang hendak anda lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda? bolayan..main jauh
Siapa yang anda nak Tag? orang2, sarip, kak faten, sumaya, nurul

4 comments:

orangorang said...

euw...namaku tersenarai...

cerpelai said...

Lama tak nyinggah blog sis nih.. Pekabo orang Korea?

John Iverson said...

Adus... klu xmo jawab bole? huhuhu... sape suka ganggu hidup kamu ni sis... bgtau sket... hoho

Sori lama x jenguk... agak busy la... busy kena marah haha... sori k..

By the way, kamu makin cantik la

Anggerik Hutan said...

orang2,
yeaa kamu kan satu kemestian tapi dh buat kan..hehehe

cerpelai,
tu ar bro lama tak menyengah blog bro gak..bz tahap ntah...sampai nak sewel arap tak jer...huhuhu..kabar ok2 la..

john,
hehehe ade masa jwbla john..tapi kalo tak nak buat pun takpe..hehehe tiada paksaan...
sape marah kamu ni..meh sini kita cubit die..hahaha
saya semakin cantik..auwww...hohohoho kamu mmg pandai mengambil hati saya...