Thursday, May 28, 2009

penyakit M kembali lagi

Tooooollllllllllooooong tahap malas aku ni dah tergambar dengan tulisan..tahap sampai aku tak nak buat apa2..kerja banyak tak settle lagi manuscipt,thesis,slide presentation untuk thesis presentation dan lain2...argh benci2..aku tak tau nak ubat camner lagi penyakit "M" aku ni..semakin nak habis ni semakin bertambah2 malas aku..datang lab journal terbentang atas meja..tapi tinggal buka je..baca 2 3 baris otak mengelamun entah kemana...memang tak masuk langsung..nak datang lab pun dah rasa tak semangat..adei...

4 comments:

Oasis said...

Zai...aku pun rs cam nak bunuh diri je skang nie. Byk sgt kejenyer....

John Iverson said...

Jangan malas.... Cepat g buat keje... KEJE KEJE KEJE... Dh mati nnt bole rest... haha

orangorang said...

keje..keje jugak tapi kena pandai curi masa utk berhibur agar xstress.
sabar beb...jgn malas2...klu ko malas, nnt xdpt blk Malaysia

snm | snm said...

haip haip haip!
apa neh?
pegi study cpt!
balik msia bw hadiah kawen utk aku :P
peewwiitt :p