Saturday, April 04, 2009

Happy Birthday Babe

Hari ni genap umur kawan baik aku 25 tahun...aku dah kenal dia ni sejak zaman diploma lagi...maknyanya kitaorang dah berkawan hampir 7 tahun..selama 7 tahun tu juga banyak suka dan duka yang kitaorang kongsi bersama...yang paling best sebab banyak benda yang kalau nak buat tu memang kitaorang leh buat bersama..maknanya takde bantahan la..hahaha...orang kata sama2 nakal..camtu la...main rembet jer..merempit pun sama2...skodeng pun sama...tapi dalam banyak perkara..memang selalu aku lagi yang banyak mengalah dengan dia ni...

so bersempena hari bahagia dia ni..aku nak ucapkan semoga dia sentiasa sukses dalam hidup,dipanjang umur,murahkan rezeki,sentiasa disayangi dan semua2 la yang terbaik buat dirimu noor aida deros atau angah atau orang2 atau men semua nama aku letak wei...happy birthday to you babe..i always love you dude...hehehehe

6 comments:

Sharif John said...

Happy birthday sister Aida.... semoga panjang umur dan murah rezeki.... X tau nk bg hadiah apa kt ko... huhuhu

Oasis said...

ssh nak jumpa pompuan yang suke skodeng nih...

orangorang said...

alamak...ko dah terpecahkan rahsia kita yg suke skodeng ni.hahahaha

Tq GON sbb ingat kat birthday i. i sayang sgt kat u. klu u ada, sure i ajak u buat sambutan birthday berkembar mcm yg biasa kita buat.syoknya...

pasal yg u selalu mengalah tu....hmmm...itu mmg i xnafikan. hati u kan lebih murni & lembut drpd i.heheheeh

Amin Ahmad said...

gua ada jumpa dia dengan balak dia di Jusco haritu..korang dah tua wei!

tengok aku - muda dan kacak! :p

orangorang said...

Amin...
ko lagi tua dari aku la....sampai bila2 pun ko tetap lebih tua dari aku.hahahahahaha

Anggerik Hutan said...

john,
bro ko bg je pape pun die sure suka punya...

oasis,
hahaha kiteorang ni spesis lain skit wadi..hehehe

orang2,
hahahaha well u know me...aku yang berhati murni waa i suke ayat tu,hehehe

abg amin,
ehhh pak cik amin silap..zai msh 24...pak cik amin dah 27 kan2x?
hahahah...muda dan kacak..muka persis nobita kacak ker...ops terlebih suda...khkih..
tul ckp aida..pak cik amin akan selamanya tua dari kiteorang berdua..buweekkkk